Monday, June 10, 2013

Tagged Under:

१४ बर्स कि केटीले सपनामा सुहागरात मनाउदा भित्रि पहिरन(पेन्टी ) पुरै रगतले लतपतिएको हेर्नुस त् (भिडियो सहित)

By: Unknown On: 9:42 PM
  • Share The Gag

  • भिडियो हेर्न तल बक्समा डबल क्लिक गर्नुहोस
       
     आज भन्दा ठिक ६ बर्स अगाडीको कुरा हो l म १४ बर्स कि थिए, क्लास-९ मा पढ़थे,खान साना खाई म एक्लै मेरो कोठामा सुतेकी  थिएl कता कता तो दिन रमाइलो अनि सरिर नै अर्कै किसिमको अनुभव गर्दै थिए,चाडै सुत्ने मान्छे ९ बजे सम्म यता ऊता फर्की बसे ,निन्द्रा नै परेन l१० बाजे तिर सुते अत्यन्त मनोरंजननात्मक सपनामा देखे जता त्यतै सरिरमा काउकुती लग्न थालेlकसैले मेरो सरिर सुमसुम्याउदै गरेको अनुभव गरे lमेरो स्नत पनि कसिलो भएको अनुवाब गरे,स्तन कसिलो भई मैले लगाएको ब्रा भन्दा बाहिर बाहिर निस्की रहेको थियो l
    कता कता मलाई डर लागि रहेको थियो के हुन लागो यस्तो,सबै असमान छन्, योनी पनि सु- सु गरेको झैँ अनुभव हुदै थियो lयो मेरो अर्धसपना थियो,बिहानै स्कुल जानु पर्ने हुनाले ४ बजे नै उठेl
    छक्क परे मेरो भित्रि पहिरन(पेन्टी ) पुरै रगतले लतपतिएको थियो,डर लागो मलाई अनि थाहा भो,म त अब जवान भएछु lमेरो महिनावरी सुरु भएछ lआज तो दिन  समझदा आनन्द आउछ l
    भिडियो हेर्न तल बक्समा डबल क्लिक गर्नुहोस

    0 comments:

    Post a Comment